Otevírací doba v lednu 2022: 8:30 - 16:00

Reklamace

I když se maximálně snažíme poskytovat bezchybné služby, může se samozřejmě vyskytnout nějaká ta chybička v potisku či vada textilu. Níže naleznete jednotlivé varianty reklamací a jejich řešení.  

Poškozený potisk / nesprávná barva textilu / nesprávná velikost / vada textilu

  • potisk se výrazně liší od objednaného vzoru, nebo je špatně umístěn
  • textil je jiné barvy či velikosti, než bylo objednáno
  • textil se začal párat či je jinak poškozen již z výroby

Bezodkladně nás prosím kontaktujte na email objednavky@calypso.cz . Budeme Vás obratem informovat a postupu při uplatnění reklamace. Pokud se nemůžete zastavit osobně v naší provozovně v Praze, zabalte zboží dle pokynů níže na této stránce a odešlete k nám.

Objednaná velikost mi „nesedí“

V levém sloupci našich stránek je k dispozici odkaz na velikostní tabulky daného textilu. Vzhledem k tomu, že většina potisků je prováděna na zakázku pro konkrétního zákazníka, nelze zboží jednoduše vrátit jako konfekční oblečení. Prosíme proto, vyberte si dobře velikost na základě uvedených tabulek, abyste se vyhnuli zklamání.

Vrácení zboží bez důvodu

Pokud je textil správně potisknut Vámi navrženým a dodaným obrázkem či textem, má správnou barvu a velikost dle Vaší objednávky a textil je nepoškozený, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete. Snažíme se provádět naše služby za příznivé ceny a být obecně vstřícní, ale zboží má hodnotu pouze pro Vás, je neprodejné jinému zákazníkovi, a tak výměna není možná.

Obecný postup při uplatnění reklamace

Při jasné reklamaci nebo jakýchkoli pochybnostech nás neváhejte ihned kontaktovat na telefonním čísle +420 728 709 907 nebo na e-mailu objednavky@calypso.cz . Pokud se domluvíme na vrácení zboží poštou, postupujte, prosím, následovně:

  1. Zboží kvalitně zabalte, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození
  2. Do zásilky vložte papír s Vaším jménem a číslem objednávky, nebo pokud je to pro Vás technicky možné, vytiskněte z Vašeho emailu původní objednávku.
  3. Balík zašlete doporučeně na naší adresu MASTERPRINT s.r.o., Praha 6, Křenova 438/7, PSČ 162 00, Česká republika. Potvrzenou doručenku z pošty prosím nafoťte mobilem nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na objednavky@calypso.cz
  4. Po převzetí zásilky zboží překontrolujeme a budeme postupovat dle předchozí telefonické či emailové dohody. Buď Vám budou vráceny finance (nejdéle do 14 dní od obdržení vráceného poškozeného zboží), nebo bude zboží znovu bezchybně vyrobeno.

Vrácení financí - budeme požadovat číslo objednávky, číslo Vašeho bankovního účtu, případně IBAN, SWIFT kód. Následně Vám zašleme peníze zpět, nejdéle do 14 pracovních dní.

Opětovná výroba objednávky - budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám vyrobíme opravenou objednávku.

Pevně věříme, že vždy nalezneme pro Vás v případě nějakých problémů uspokojivé řešení. Jde nám především o to, abyste z nákupů u nás měli radost, dobrý pocit a rádi se k nám vraceli..

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení